Що потрібне для гарантійного ремонту iPad?

Ремонт iPad у Києві

Apple хоч і славиться якістю, але вся техніка виходить з ладу. Один з найпопулярніших девайсів – iPad – теж підлягає ремонту.
Якщо хтось не знає, після легальної покупки у яблучних девайсів діє два види гарантії - українська (після покупки в офіційному магазині) та світова (безпосередньо з виробником Apple). Тепер дізнаємось, як здати на ремонт iPad.

 

 

Гарантійний ремонт iPad на території України

Як правило, після придбання вам видають гарантійний талон. Офіційний магазин самостійно відповідає за обслуговування покупців після покупки без посередників. Щоб здати iPad на ремонт біля магазину, необхідно виконати такі кроки:

  1. Резервне копіювання
  2. Відключення Find My iPhone
  3. Видалення iCloud облікового запису та скидання контенту/налаштувань
  4. Таким чином, ваш яблучний девайс готовий до обслуговування. Маючи резервну копію, ви зможете відновити вміст у повному обсязі.

 

Світова гарантія

Ремонт iPad за світовою гарантією передбачає відправку девайсу в авторизований сервісний центр Apple. Потрібно виконати більше кроків. Крім перших трьох вищезгаданих:

  1. Зняти SIM-картку
  2. Прибрати чохол та захисну плівку екрана
  3. Надійно запакувати в коробку
  4. Надіслати поштою на вказану адресу

Важливо: якщо ви не в курсі, чи діє світова гарантія вашого девайса - https://checkcoverage.apple.com/ru/ru/

З вас не стягується плата за повернення девайса із сервісного центру. Так що можна сміливо відправити на ремонт iPad. Чек не потрібний, перевіряється за вищезгаданим посиланням.

 

А якщо не підлягає гарантійному обслуговуванню?

У такому разі, доведеться полагодити iPad у майстрів. Тут можна дізнатися, за якими ознаками яблучний пристрій не можна виправити безкоштовно. Для ремонту у майстра виконуються ті ж кроки, що й для магазину: резервна копія, відключення та скидання контенту/налаштувань.

Вдалого ремонту! 🙂